خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار اعلام کرد:

۳۵۰ دوربین پلاک‌خوان دارای کد پلیس هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۰۱۲

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نصب ۳۵۰ دوربین پلاک خوان در شهر تهران خبر داد و گفت: این دوربین‌های دارای کد پلیس هستند.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵۰ دوربین پلاک خوان در شهر تهران نصب شده که دارای کد پلیس هستند و تمامی تخلفات اعم از ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک، طرح کاهش آلودگی هوا و معاینه فنی و ... را ثبت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از اقدامات و همکاری های شرکت کنترل ترافیک افزود: از سال گذشته شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران تعداد ۳۳ دوربین در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران نصب کرده و تقاضای تخصیص کد پلیس داشتند.

سردار مهماندار ادامه داد: همان طور که می‌دانید صحت سنجی دوربین‌ها بایستی استانداردهای ناجا را پاس کنند تا شهروندان به اشتباه جریمه نگردند به همین منظور این ۳۳ دوربین مورد تست قرار گرفت  و ۲۱ دوربین در ۲۱نقطه توانستند استاندارها را پاس کنند، البته برخی از این دوربین ها با اغماض توانستند مجوز برای فعالیت اخذ و کد پلیس دریافت کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور پایتخت بیان کرد: ۱۲ دوربین دیگر از همان مجموع ۳۳ دوربین نتوانستند استانداردهای لازم را کسب کنند و قرار بر این شد تا آیتم های صحت سنجی را بالاتر ببرند و ما مجدد تست کنیم و اگر تاییدیه از ناجا گرفتند آن ۱۲ دوربین دیگر هم مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز