خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار خبر داد:

برخورد شدید اتوبوس با پایه بتنی یکی از دلایل افزایش تعداد کشته‌شدگان

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۳۷

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برخورد شدید با پایه بتنی یکی از دلایل افزایش تعداد کشته‌شدگان در حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات است.

 به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار درباره علت حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: این حادثه در ساعت ۱۲:۲۱ دقیقه امروز در معابر داخلی و محوطه دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات رخ داد که بلافاصله پس از گزارش، همکاران پلیس راهور و پیشگیری در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به شدت حادثه و تخریب اتوبوس تصریح کرد: به دلیل اینکه بخش‌هایی از معابر دانشگاه در ارتفاعات با شیب تند قرار دارد، این اتوبوس از قسمت‌های شمالی به سمت جنوب در حرکت بوده که در انتهای مسیر در بخشی از راه از مسیر خارج می‌شود و وارد فضای سبز محوطه دانشگاه می‌شود، حدود ۹۰ متر در فضای سبز قل می‌خورد و به دلیل اینکه در شیب تند قرار گرفته بود و پس از آن با پایه بتنی که تأسیسات آب از آن عبور می‌کرده برخورد کرده، بخش عمده‌ای از اتوبوس از بین می‌رود و تنها انتهای اتوبوس باقی می‌ماند.

مهماندار ادامه داد: به نظر می‌رسد یکی از دلایل شدت حادثه و افزایش تعداد کشته شدگان برخورد شدید با پایه بتنی بوده است البته همکاران مشغول بررسی علت حادثه هستند و در حوزه انتظامی هم همکاری‌های قضایی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز