خبرگزاری کار ایران

سردار مهماندار به ایلنا خبر داد:

"خودروهای لوکس متخلف" تحت‌نظر پلیس هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۳۲

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: افراد متخلفی که با خودروهای لوکس در خیابان تهران آرامش و نظم عمومی را برهم می‌زنند، توسط دوربین‌های پلیس در سطح شهر تهران تحت نظر هستند.

سردار محمدرضا مهماندار (رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که اقدام پلیس در برخورد با برخی افراد و گروه‌هایی که با خودروهای لوکس در خیابان‌های تهران شبانه مسابقه برگزار می‌کنند، چیست گفت: این افراد شناسایی و با برخی از آنها برخورد شده و تعهد کتبی از این افراد گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه افزایش مدت توقیف خودرو برای این افراد پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در صورت تکرار تنها به توقیف این خودروها اکتفا نکرده و با این افراد متخلف از طریق مراجع قضایی بدلیل اختلال در نظم برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص سامانه ثبت اطلاعات این افراد متخلف خاطرنشان کرد: تمام اطلاعات این افراد در سامانه‌ اطلاعات پلیس ثبت می‌شود و در صورت بروز تخلف به سرعت از طریق این سامانه شناسایی خواهند شد.

سردار مهماندار تاکید کرد: همچنین از طریق تمام دوربین‌های سطح شهر تهران تردد این افراد تحت‌نظر است و در صورتی که مرتکب تخلفی شوند با آنها به شدت برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در روزهای اخیر ۷۵ دستگاه خودرو که حرکات مخاطره آمیز داشتند، توقیف شده و ۵۵ دستگاه خودرو لوکس که در مناطق شمالی شهر تهران اقدام به دور دور می‌کردند و آرامش و نظم عمومی را برهم می‌زدند، نیز شناسایی و توقیف شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز