خبرگزاری کار ایران

توصیه رییس پلیس راهور تهران بزرگ به هواداران تیم ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۲۴

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مردم خواست تا هیجانات حاصل از شادی و نشاط را در رانندگی مان دخیل نکرده و در کمال آرامش و تمرکز رانندگی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار رئیس این پلیس  در خصوص بازی امشب تیم ملی ایران و پرتقال اعلام کرد: با توجه به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال، در صورت پیروزی تیم ملی، خواهشمند است شهروندان محترم تهرانی از هر گونه رفتار نامناسب و به دور از احتیاط حین رانندگی خوداری کنند، رانندگی هیجانی در سطح معابر قطعا خطر ساز خواهد بود و میتواند لطمات جبران ناپذیری با خود در پی داشته باشد.

مهماندار در این رابطه افزود: با عنایت به تاریکی هوا در ساعات برگزاری و اتمام بازی و احتمال اینکه برخی از عابران پیاده از پوشش مناسب و  مشخص در شب استفاده نکنند، احتمال بروز سوانح رانندگی وجود دارد لذا رانندگان محترم حتماً در حین رانندگی توجه کافی به جلو را مد نظر قرار داده و از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده نکنند.

وی در ادامه اشاره کرد: ممکن است در آن ساعات  از شب خودورهای امدادی مانند آمبولانس در حال مأموریت باشند، بنابراین شهروندان محترم در سطح معابر و به خصوص بزرگراه ها تجمع نکرده  و خودروی خود را در محل‌های ممنوع متوقف نکنند  که قطعا با برخورد پلیس مواجه خواهند شد.

پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان عادی شدن تردد در سطح معابر حاضر و فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز