خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شناخت و معرفت نسل جدید درباره اقدامات آمریکا باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۶۱

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید شناخت و معرفت نسل جدید درباره ۱۳ آبان و اقدامات آمریکا، افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اهمیت ۱۳ آبان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور امروز در روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز در راهپیمایی این روز شرکت کردند.

سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد مبارزه با آمریکا و نماد برملاسازی نیرنگ‌های آمریکاست.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تنها دولتی است که به صورت همه‌جانبه مسیر مبارزه با آمریکا را باز کرده است و او را به عنوان یک استعمار بزرگ معرفی کرده است و امیدواریم بتواند ۱۳ آبان منجر به این شود که مبارزه با آمریکا در سطح جهان فراگیر شود و همچنین پلیدی و نیرنگ آمریکا برای ملت‌های دنیا مشخص شود که استفاده‌های نادرستی که از مدیریت جهانی می‌کنند را کنترل کند.

عاملی درباره نسل جدید و نقش آن در ۱۳ آبان گفت: نسل جدید باید شناخت و معرفتش افزایش پیدا کند؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز گذشته‌شان ابعاد خیلی مهمی را مطرح کردند؛ برخی افراد، خیالپردازی‌هایی درباره آمریکا دارند که فکر می‌کنند آمریکا دست تمیز دارد در حالی که داشتن ۸۰۰ پایگاه نظامی در جهان و بازار تجارت ۵۵ درصد سلاح‌های نظامی جهان، اقتضا می‌کند که همیشه مسیر جنگ داشته باشد و قلدری کند که باید روی آن شناخت پیدا کرد و ماهیت اصلی نظام سرمایه‌داری آمریکا را بشناسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز