خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

شهرداری تهران بودجه قابل‌قبولی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۸۵

امام جمعه تهران گفت: شهرداری تهران بودجه نسبتا قابل قبولی دارد اما ۴۰ درصد از این بودجه صرف هزینه‌های عمرانی و ۶۹ درصد هزینه‌های جاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در همایش آغاز به کار فعالیت شورایاران شهر تهران با تاکید بر اینکه این بودجه  ۴۰ به ۶۰ باید تغییر کند، گفت: شورایاری‌ها می‌توانند در این تغییر بودجه نقش داشته باشند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین مشکلات امروز کشور نظام مدیریت و اداری ما است که متناسب با اهداف، آرمان‌ها، ظرفیت‌های سیاسی فرهنگی، اقتصادی و علمی کشور نیست، افزود: نمی‌توان مسیر را برای یک جهش هموار کرد. باید در شهرداری تهران این نظام مدیریت را ارتقا بخشید.

وی از شورایاران خواست فعالیت مدیریت‌شهری را عمیق و عاقلانه و بالغانه نظارت کنند و گفت: شورایاران باید بر نحوه بودجه هزینه های عمرانی در حوزه خود نظارت عالمانه داشته باشد و سطح بهره‌وری را نظارت کنند. بگذارید مدیران شهرداری تهران بدانند چشمان بینا، آگاه و بصیر بر کار آنها نظارت دارد، نه کسانی که دنبال مچ‌گیری آنها هستند بلکه دوست و برادر آنها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد همچنین متذکر شد: شما نیاز دارید عالمان، صاحبان خرد، تجربه و دغدغه در حوزه مسئولیت خود را شناسایی کنید و آنها را برای ارائه مشاوره به خود دعوت کنید.

وی در پایان گفت: اگر فکر کنید به تنهایی می‌توانید بازوی مدیریتی شهر تهران باشید بدانید که نیستید و تنها زمانی می‌توانیم که بتوانید با شورایاران ارتباط برقرار کنید. آنها باید سلوک شما را منطبق بر اصول ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز