خبرگزاری کار ایران

تذکر به حناچی در خصوص عدم ارائه لایحه ساماندهی مراکز علمی-کاربردی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۷۰

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، درخصوص عدم ارائه لایحه ساماندهی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران به شهردار تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن رسولی در جریان یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر در تذکری به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران، گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران، سازمانها، شرکت ها و موسسات وابسته در ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در صحن شورای شهر به تصویب رسید. بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده نسبت به ساماندهی موسسه و مراکز علمی کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام کند و رشته های تحصیلی هر یک از مراکز چهارگانه را به تصویب شورای شهر برساند.

وی افزود: در ۱۱ مردادماه امسال تذکری مبنی بر تسریع عملکرد شهرداری و لزوم ارائه کد رشته ها به شهرداری دادم که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

خزانه دار شورای شهر تهران، تصریح کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال با حضور مسئولین مرکز برگزار شد، مقرر شد کدرشته های تحصیلی موسسات علمی – کاربردی شهرداری تهران، پس از هماهنگی با کمیسیون های مرتبط، تعیین و طی لایحه‌ای به شورا ارائه شود.

رسولی گفت: نه تنها شهرداری تا این لحظه نسبت به ارائه لایحه اقدام نکرده بلکه با تبلیغات نسبت به جذب دانشجو در رشته های مورد نظر خود اقدام نموده است و شایسته است شهردار در اسرع وقت نسبت به ارائه لایحه مربوطه اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز