خبرگزاری کار ایران

سنندجی به ایلنا خبر داد:

۵۰ فیلتر دوده تا روزهای آینده وارد کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۳۸

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۵۰ فیلتر دوده به کشور تا روزهای آینده خبر داد.

پیمان سنندجی (مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، از ورود ۵۰ فیلتر دوده به کشور در روزهای آینده خبر داد و گفت: آلودگی هوا، مساله مهمی در تهران به ویژه در نیمه دوم سال است و شرکت واحد اتوبوسرانی توجه ویژه‌ای به این مساله دارد.

وی افزود: در همین راستا، قرار بر این شد ۱۰۰ عدد فیلتر دوده در سال جاری بر روی اتوبوس‌های دو کابین شرکت واحد نصب شود که ۵۰ عدد از آنها در روزهای آینده وارد می‌شود و تا پایان مهرماه بر روی اتوبوس‌های شهری نصب خواهد شد.

سنندجی با بیان اینکه پروژه اولیه نصب فیلتر دوده با راندمان ۹۸ درصد نتایج مطلوبی داشته است و مورد موافقت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قرار گرفت، تصریح کرد: در همین راستا و به منظور اجرای قانون هوای پاک،‌ ورود ۱۰۰ فیلتر دوده برای نصب بر روی اتوبوس‌های دوکابین در دستور کار قرار گرفت.

سنندجی در خصوص تعداد اتوبوس‌هایی که به فیلتر دوده نیاز دارند، اظهار داشت: نصب فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌های دوکابین شهری تا سقف هفتصد دستگاه در دستور کار قرار دارد که بنابر قانون هوای پاک منوط به تامین سوخت گازوئیل با سطح استاندارد یورو ۴ است که به عنوان مهمترین چالش پیش رو در استفاده از فیلترهای مذکور خواهد بود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز