خبرگزاری کار ایران

توضیحات سازمان بهشت زهرا درباره خودروهای لوکسش

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۶۱

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: در بهشت زهرا فاصله طبقاتی نداریم و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر از خودروهای لوکس برای حمل متوفی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید خال در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی بهشت‌زهرا (س) در جمع خبرنگاران، گفت: امروز تعدادی از پروژه‌های مهم سازمان بهشت‌زهرا نظیر سالن ورزشی چندمنظوره، دو سوله مدیریت بحران و توسعه مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا را افتتاح کردیم.  همچنین سامانه پایش تصویری بهشت ‌زهرا با فعالیت ۲۰۰دوربین امروز به بهره‌برداری رسید و تعداد دوربین ها تا پایان سال به ۳۵۰عدد خواهد رسید‌.

خال درخصوص نوسازی ناوگان حمل‌ونقل داخلی بهشت‌زهرا، گفت: ۱۴ دستگاه از خودروهای فرسوده تولید داخل که متوفی را از سالن تطهیر به سمت قطعات می‌بردند  نوسازی شده اند.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا درخصوص ۳ خودروی بنز مشکی رنگی که در بین خودروهای نوسازی شده حمل متوفی هستند، اظهار داشت: به هر ترتیب مفاخر و بزرگان و نام‌آورانی داریم که باید پس از عمری تلاش و خدمت به شکل مناسبی تشییع شوند و این خودروها به این منظور استفاده می شوند.

وی در پاسخ سوالی مبنی براینکه آیا این امکان وجود دارد افراد عادی نیز با هزینه بیشتر از این خودروهای لوکس استفاده کنند، گفت: در بهشت‌زهرا فاصله طبقاتی نداریم و این امکان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز