خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه هم‌اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر/نگرانی از تحقق درآمدهای شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۳۰

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه هم اندیشی درباره نگرانی‌های چندهفته گذشته برخی اعضای شورای شهر درخصوص تحقق درآمدهای شهرداری صحبت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص جلسه هم اندیشی با شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه درباره نگرانی‌هایی که طی چند هفته گذشته درخصوص تحقق درآمدهای شهرداری صحبت شد، صحبت به میان آمد و امروز گزارش مفصلی در خصوص تحقق درآمدها داده شد.

وی افزود: در این رابطه بحث جامعی صورت گرفت و اعلام شد تحقق درآمدهای نقدی90 درصد است که باید تا 100 درصد افزایش داشته باشد و بودجه غیرنقد نیز باید فعال شود و از شرکت فناوری درخواست شد تا سامانه بودجه غیر نقد را فعال کنند و مناطق بتوانند از این بودجه استفاده کنند.

هاشمی با بیان اینکه موارد مشخص شده در بودجه غیرنقد در لایحه بودجه مشخص شده تصریح کرد: درآمدهای ناشی از شهرسازی براساس مواردی است که در طرح تفصیلی پیش بینی شده است.

در ادامه زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در بخشی از جلسه هم اندیشی شهردار تهران نیز گزارشی در خصوص سفر به اتریش و آلمان ارائه کرد‌.

وی در خصوص گزارش کمیته شورا از حذف نام شهدا از معابر اظهار داشت: هنوز نتیجه گزارش ها مشخص نشده و قرار بر این است دو هزار تمثال از شهدا در 22 منطقه شهر تهران نصب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز