خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛

تشکیل کمیته ویژه شورای شهر برای تابلوهای شهدا

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۶۳۹

با حکم رئیس شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا رئیس کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا شد.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی در حکمی علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران را به عنوان رئیس «کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا» منصوب کرد و به وی مأموریت داد تا ابعاد مختلف موضوع خبر حذف واژه شهید از تابلوهای معابر را بررسی و گزارش آن را ارائه کند.

براساس گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در حکم رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به سخنگوی شورا آمده است:

«درج و درخشش نام شهدا بر تارک اماکن و معابر نه فقط معرفی مکان و جغرافیای شهری بلکه بیانگر عمق ارزش ها و اشاره به سوابق درخشان ملت در ایثارگری و نیز ارج نهادن به ارزش های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

متأسفانه مدتی است اخباری مبنی بر حذف واژه مقدس «شهید» از معابر شهر تهران در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. مردم حق دارند اطلاعات دقیقی درباره ی ابعاد مختلف موضوع و صحت و سقم اخبار منتشر شده دریافت کنند.

بر این اساس و بنا به پیشنهاد رئیس محترم کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به جناب عالی که از خانواده معظم شهدا هستید، مأموریت می دهم تا ریاست «کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا» با عضویت جمعی از اعضای محترم شورا به انتخاب کمیسیون نظارت و حقوقی را بر عهده گرفته و ظرف مدت حداکثر یک ماه، گزارش آن را ارائه کنید.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز