خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

تصمیم‌گیری درباره خروج پادگان‌ها از محدوده شهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۱۴۳

رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا با شهردار را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران گفت: در این جلسه دو موضوع در دستور کار قرار گرفت که هر دو به دلیل مسائل حاشیه‌ای که نتوانستیم به هر دو به دلیل مسائل حاشیه‌ای به طور کامل بپردازیم.

وی در ادامه گفت: موضوع اول مربوط به انتصابات و اصلاح ساختار شهرداری بود و شهردار تهران باید در شش ماه گذشته لایحه ای را به شورای شهر می‌آورد و این ساختار تغییرات و انتصابات را اعلام می‌کرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار در این جلسه نظرات خود درباره اصلاح ساختار شهرداری را با اعضای شورا در میان گذاشته است، افزود: این لایحه به زودی به شورای شهر ارائه می‌شود. همچنین شورای شهر در جریان تغییراتی که در معاونت‌ها ایجاد خواهد شد، قرار می‌گیرد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه موضوع دوم مربوط به طرح تفصیلی منطقه 22 بود، تصریح کرد: ‌شهردار تهران معتقد بود به آن دلیل که این طرح در کمیسیون‌های مختلف شورا مورد بررسی قرار گرفته است نیازی به تصویب مجدد آن در صحن شورا نیست، اما برخی اعضا با آن مخالف بودند و می‌گفتند باید در شورا به تصویب برسد.

رئیش شورای شهر تهران در ادامه افزود: در این جلسه همچنین درباره خروج پادگان‌ها از تهران نیز صحبت شد پادگان صفر 6 بین پاسداران و صیاد که مربوط به ارتش است یکی از مواردی بود که درباره آن صحبت شد. این پادگان باید از تهران خارج شود و شهرداری برای استفاده باید آن را بخرد اما از آنجایی که بودجه کافی را ندارد باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا مصالحه صورت گیرد که چه میزان تراکم ساخت و ساز بدهیم تا 70 درصد آ‌ن به شهرداری واگذار شود.

وی افزود: با این کار پادگان‌های زیادی از پایتخت خارج می‌شود.

وی همچنین در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد اقدامغیرمنطقی آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان بودیم گفت: اگر چه این اقدامات از سر کینه و دشمنی با ایران صورت گرفته است اما عمق بی‌منطقی انفعال دولت آ‌مریکا را در برابر ایران نشان می‌دهد.

وی در ادامه درباره گزارش تخلفات و ا عتراضات برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: هیئت نظارت در حال بررسی گزارش‌ها و شکایات است و از همکارانم درخواست می‌کنم با دقت و حساسیت کافی به شکایات رسیدگی کنند تا حقوق شهروندا ن ضایع نشود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به تذکر هفته گذشته‌اش به شهردار تهران درباره توجه ویژه به حمل و نقل عمومی و نارضایتی شهروندان از کمبودهای سیستم حمل و نقل به ویژه در ساعات اوج ترافیک گفت: روز گذشته جلسه‌ای با شهردار تهران در این باره داشتیم که جلسه خوبی بود و با توجه و حمایت ویژه ایشان به حوزه حمل و نقل عمومی انتظار داریم تحولات مثبتی در جهت ا رتقای خدمت رسانی به شهروندان انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز