خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 408 اراذل و اوباش عربده‌کش در تهران بزرگ

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۳۴

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 408 نفر از اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و عربده‌کشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی درباره اجرای دومین مرحله از طرح سراسری برخورد با ارازل و اوباش و مزاحمین نوامیس در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری دومین مرحله از عملیات سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس با تلاش همکارانم در پلیس امنیت و با انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه‌های این افراد و همچنین کنترل فضاهای مجازی و شناسایی اماکن عمومی که محل پاتوق این اراذل بود، مانند پارکها و بوستان‌ها در 48 ساعت گذشته با هماهنگی قضایی انجام شد.

وی ادامه داد: در این طرح 142 پرونده برای مجرمان شرور که درگیری و عربده‌کشی داشته و همچنین مجرمانی که درگیری مسلحانه، باجگیری، زورگیری و ضرب و جرح انجام داده بودند تشکیل شده و با این افراد برخورد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در دومین طرح برخورد با ارازل و اوباش 207 محله پاکسازی شد، گفت: این طرح در محله‌هایی مانند فرحزاد، تهرانپارس، خاک‌سفید، نظام‌آباد، نارمک، اتابک، فلاح، ابوذر، 13 آبان و بخشی از شهرری اجرا شده و 113 قهوه‌خانه و سفره‌خانه تحت کنترل و رصد پلیس قرار گرفته و پاکسازی شدند. همچنین 37 باشگاه ورزشی که پاتوق این اراذل و اوباش بود و 49 بوستان و تفرجگاه پاکسازی شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این عملیات 408 نفر از افرادی که مرتکب جرائمی مانند شرارت، درگیری، ضرب و جرح، قدرتنمایی، مزاحم نوامیس، شرب خمر، توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی همچنین ادامه داد: 68 نفر از این افراد دستگیرشده که دارای سطوح جرائم کمتر بودند با اخذ تعهد آزاد و 128 نفر از این ارازل و اوباش از اراذل و اوباش سطح‌دار و جزو عاملان اصلی تخریب، شرارت، نزاع و درگیری هستند. همچنین 253 نفر آنها نیز مزاحمان نوامیس و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بودند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه 8 باند توزیع مواد مخدر، مشروبات الکلی و سلاح شناسایی و همچنین 23 نفر که دارای سلاح بودند، دستگیر شدند، گفت: در این طرح 8 قبضه سلاح شامل 4 قبضه سلاح جنگی و 4 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد. همچنین 13 شبه‌سلاح، 540 فشنگ، 54 قبضه سلاح سرد و 11 دستگاه موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی خطاب به مزاحمین نوامیس و اشرار گفت: به همه افرادی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی و رفتارهای خارج از عرف دارند هشدار جدی می‌دهیم که پلیس با قدرت با آنها برخورد خواهد کرد و خوشبختانه با توجه به جلساتی که با مسئولان قضایی داشتیم برای این افراد احکام سنگینی صادر خواهد شد. همچنین به افرادی که در اطراف مدارس پرسه زده و اقدام به مزاحمت و یا توزیع مواد مخدر نیز می‌کنند هشدار جدی داده و تاکید می‌کنیم که قطعا با این افراد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز