خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارشی از ابعاد حادثه مرگ «سحر خدایاری»

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۲۹

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مراجع ذیصلاح خواست گزارشی در خصوص ابعاد حادثه "سحر خدایاری" به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر در تذکر ی با اشاره به مرگ "سحر خدایاری" با تاکید بر لزوم توجه به حقوق شهروندی گفت: پرپر شدن وی، همه را دچار غم و اندوه کرد و این بازتاب اندوهناک نشان‌دهنده حساسیت شهروندان است.

وی با بیان این‌که در طول این ایام رسانه‌های رسمی گزارشات پراکنده و بعضا ضد و نقیض و بعضا ابهام‌زایی را مطرح کردند،  اظهار کرد: خوب است گزارشی از ابعاد این حادثه در مراحل مختلف ارائه شود و مراجع علمی، این واقعه و بازتاب‌های وسیع آن را بررسی کنند تا افکار عمومی بتوانند بهتر به ابعاد این حادثه برسند و از اتفاقات زمینه‌ساز پیشگیری کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که زنان و مردان این سرزمین در اتفاقات مهم معاصر دوشادوش هم نقش‌آفرین بوده اند که در وقایع ملی شاهد آن بودیم، گفت: به هرحال توجه به این مباحث بخشی از حقوق شهروندی است که اسناد آن نیز در نظام قضایی تدوین و تصویب شده و می‌تواند از پیشگیری این قبیل مسائل و نظارت به حقوق شهروندی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز