خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز انجام شد؛

دفاع سرسختانه حق‌شناس از شورای‌شهر چهارم پایتخت/ اتهام "شهیدزدایی" به شورا ستمی آشکار است

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۰۵

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای‌شهر تهران گفت: پروژه تخریب و دروغ‌افکنی تبدیل به دستور کار برخی مرتبطان با حوزه رسانه شده و ناآگاهانه در شیپوری می‌دمند که هیچ‌کس و مرجعی از آن سود نمی‌برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد حق‌شناس در جلسه یکصد و شصت‌وچهارم شورای شهر نسبت به فضاسازی‌های رسانه‌ای روزهای گذشته به حذف نام شهید از تابلوهای سطح شهر واکنش نشان داد و گفت: مدتی است پروژه تخریب و دروغ‌افکنی تبدیل به دستور کار برخی مرتبطان با حوزه رسانه شده و ناآگاهانه به شیپوری می‌دمند که هیچ‌کس و مرجعی از آن سود نمی‌برد و علی‌رغم تکذیب‌هایی که توسط روابط عمومی شهرداری و شورا صورت گرفته باز از نشر این اخبار نادرست کوتاه نمی‌آیند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای‌شهر با بیان اینکه در دو سال گذشته در کمیسیون نامگذاری شورای‌شهر حدود ۳۸ درصد نامگذار‌ی‌ها به نام نامی شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اختصاص یافته افزود: در این نامه در این‌باره حتی یک گزارش از بنیاد شهید و خانواده شهیدان و بی‌توجهی و حتی کم‌توجهی و بخصوص درباره زدودن عنوان شهید از پلاک‌های نامگذاری شده گزارشی نشده است.

حق‌شناس افزود: در برخی گزارش‌های محدود از مغایرت تابلوهای پرچمی با تابلوهای معابر در دوره پیشین شهرداری مربوط به سال ۹۴ مطرح که بر اساس دستور شهردار همین تعداد محدود نیز اصلاح شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه شورای‌شهر پنجم و مدیریت‌شهری ممکن است در برخی مواضع منتقد مدیریت‌شهری پیشین باشند اما اتهام عنوان شهیدزدایی به هیچ‌وجه به همکاران ما در شورای‌شهر چهارم و مدیریت‌شهری آن سال‌ها برازنده نبوده و یک ستم آشکار به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز