خبرگزاری کار ایران

پانزدهمین کنگره انجمن آسیایی انتقال خون در مغولستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۶۶

پانزدهمین کنکره انجمن آسیایی انتقال خون و نشست مجمع عمومی انجمن آسیایی انتقال خون در روزهای ۱۱ تا ۱۳ سپتامبر)۲۰-۲۲ شهریورماه سال جاری در کشور با حضور مدیر عامل و معاون کنترل کیفی سازمان انتقال خون ایران در مغولستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این کنگره کارگاه کنترل کیفی و تضمین کیفت توسط  امینی (معاون کنترل کیفی سازمان انتقال خون ایران) و دو‌ نفر از سازمان انتقال خون چین برگزار شد.

همچنین پورفتح اله، مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران  نیز در این همایش گزارشی از تجربیات، برنامه‌ها و دستاوردهای انتقال خون ایران را برای کاهش و رسیدن به خطر صفر هپاتیت بی وسی و اچ آی وی از طریق اهدای خون، ارائه کرد.

در بخش دیگری از این همایش برنامه و دستاوردهای خون بند ناف و پذیره‌نویسی سلول‌های بنیادی نیز توسط پورفتح اله ارائه شد.

همچنین در نشست انتشارات انجمن آسیایی انتقال خون برنامه فراروی "Global Journal of Transfusion medicine  نشریه انجمن آسیایی انتقال خون با شرکت دکتر پورفتح اله به عنوان عضو هیات تحریریه ارائه شد.

بر اساس این گزارش پورفتح اله در نشست مجمع سالیانه انجمن آسیایی انتقال خون شرکت کرد و در جریان برنامه‌ها و نحوه ارتقای فعالیت‌های آن و توسعه اهدای خون سالم وکافی در آسیا قرار گرفت.

گفتنی است، در مراسم افتتاحیه کنگره از انتقال خون ایران برای برگزاری موفقیت‌آمیز چهاردهمین کنگره انجمن آسیایی انتقال خون ایران و برگزاری کارگاه اهدای خون داوطلبانه توسط ایران تقدیر به عمل آمد.

تاکنون ۱۹ کشور آسیایی به عضویت انجمن آسیایی انتقال خون در آمده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز