خبرگزاری کار ایران

خودکشی در آمریکا رو به افزایش است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۳۱

نتایج بررسی که روز جمعه در آمریکا منتشر شد، نشان می‌دهد موارد خودکشی در این کشور بویژه در نواحی روستایی رو به افزایش است.

به گزارش ایلنا، پایگاه اینترنتی شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز نوشت: محققان در ماهنامه پزشکی "جاما نتورک اوپن" اعلام کردند، موارد خودکشی آمریکایی‌های بین 25 تا 64 ساله در فاصله سال های 1999 تا 2016 از 41 درصد به 61 درصد افزایش یافته است. موارد خودکشی در میان افراد ساکنان در نواحی روستایی, 25 درصد بیشتر از افراد ساکن در شهرهای بزرگ بوده است.

دانیل استیلتزمیت سرپرست این بررسی و محقق پست دکترا در مرکز پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو گفت: "به نظر می رسد، عواملی مانند فقر، درآمد پایین و دارای شغل کم تخصص و کم پاداش موجب افزایش موارد خودکشی در مناطق روستایی آمریکا شده باشند. این موارد در مناطق روستایی آمریکا واقعا وضعیت بدی دارند."

این مطالعه همچنین مشخص کرد؛ مناطقی با سطوح بالایی از گسست اجتماعی - بر اساس سطوح خانوارهای تک سرپرست، ساکنان مجرد، ساکنان مهمان و درصد بالای کهنه سربازان میزان بالاتری از خودکشی را دارند. همه این موارد در مناطق روستایی آشکارتر هستند.

محققان متوجه شدند در فاصله سال های 1999 تا 2016, 453 هزار و 577 مورد خودکشی در میان آمریکایی های سنین 25 تا 64 سال روی داده است و بیشترین موارد خودکشی در سه سال آخر این بررسی اتفاق افتاده اند. بخش اعظم افرادی که خودشان را کشتند مرد (349 هزار و 82) بودند. موارد ارتکاب خودکشی در میان بزرگسالان میانسال بیشتر از بزرگسالان جوانتر و بزرگسالان در سنین بیشتر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز