خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر وزیر بهداشت به سمنان انجام شد؛

افتتاح دو طرح بهداشتی درمانی و آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی در آرادان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۲۹

با حضور وزیر بهداشت بخش دندانپزشکی بیمارستان امام حسین(ع) آرادان و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شبانه روزی موسسه آفاق مهر ترامشلو روستای ده سلطان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در سفر وزیر بهداشت به استان سمنان و با حضور سعید نمکی، معاون درمان و فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، عملیات ساخت خوابگاه خیرساز دانشجویی دانشکده های تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی آرادان که در زمینی با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال ساخته خواهد شد، آغاز شد.

بنا به اعلام وبدا، پیش از این با حضور وزیر بهداشت در شهرستان گرمسار، عملیات ساخت فاز آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی گرمسار که قرار است در زمینی با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال ساخته شود، آغاز شد.

نمکی ضمن  قدردانی از مشارکت خیرین در حوزه سلامت، گفت: امکاناتی که در دانشکده های تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی آرادان وجود دارد، در بسیاری از مناطق کشور وجود ندارد و حتما برای استقرار رشته های جدید و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در این دو دانشکده کمک خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز