خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

کشف کالاهای قاچاق به ارزش 14.5 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۸۴

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیرب 673 سارق و مالخر و همچنین کشف 14.5 میلیارد تومان کالای قاچاق در طرح 28 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه بیست و هشتمین مرحله از طرح رعد که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران اجرا شد، گفت: بیست و هشتیمن مرحله از طرح رعد با فعالیت پلیس پیشگیری و تلاش همکارانم در کلانتری‌های تهران بزرگ طی سه روز گذشته اجرا شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح از حدو یک ماه پیش کارهای اطلاعاتی و عملیاتی بر روی سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا و مواد صورت گرفته و در نهایت در سه روز گذشته 319 حکم قضایی اجرا شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این طرح 673 نفر دستگیر شدند که 600 نفر سارق و بیش از 70 نفر مالخر بودند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه تمرکز ما بعد از سارقان بر روی مالخران است، گفت: در طرح رعد 28، 8474 فقره اموال مسروقه کشف شده است و 934 پرونده برای سارقان و مالخران در این طرح تشکیل شده و در مجموع 21 باند سارق و مالخر نیز منهدم شده‌اند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در طرح رعد 28 به 63 درصد از اهداف برنامه‌ریزی شده‌مان رسیدیم، گفت: در مجموع در طرح رعد 28 ، 76 درصد صاحبان و مالکان اموال مسروقه شناسایی شدند و همچنین ارزش ریالی این اموال مسروقه 9 میلیارد و 642 میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دستگیری محکومان فراری در این طرح گفت: 35 نفر از محکومانی زندانی که با وثیقه و یا ضمانت برخی افراد از زندان خارج شده بودند و دیگر بازنگشته بودند، در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری و 73 قبضه سلاح سرد که بیشتر قمه بود و در درگیری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد در طرح رعد 28 کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در بیست و هشتمین طرح رعد 14.5 میلیارد تومان است تصریح کرد: 41.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح از قاچاقچیان و موادفروشان کشف و ضبط شده است که از اهداف جدی ما در طرح رعد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است و در این طرح نیز تعدادی از این افراد دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس تهران خاطرنشان کرد: در طرح بیست و هشت رعد ، 196 دستگاه موتورسیلکت و خودرو کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه بالغ بر 50 درصد سارقان دستگیر شده در این طرح دارای سابقه بودند تاکید کرد: سارقان و مالخران و بخصوص سارقان سابقه‌دار بدانند که ما در طرح رعد با جدیت با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز