خبرگزاری کار ایران

دهقان‌پور خبر داد:

نزاع با اسلحه شکاری در نیشابور/ 3 نفر مجروح شدند/ متهم گریخت

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۸۸

‌فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: براثر وقوع نزاع دسته جمعی و تیراندازی با اسلحه شکاری در این شهرستان سه نفر مجروح شدند.

‌به گزارش ایلنا‌ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین دهقان‌پور با تاکید بر اینکه در این نزاع هیچ‌گونه قتلی رخ نداده، بیان کرد: این نزاع شب گذشته در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور رخ داده است. پس از اعلام یک‌فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی در روستای بشنیج به فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله عوامل گشت کلانتری 12 به محل اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی نیشابور عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری 12 در محل مشخص شد، 8 نفر با 6 دستگاه خودروسواری به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر می‎شوند و یکی از طرفین با اسلحه‌شکاری به سمت مغازه‌ای تیراندازی می‎کند که در این تیراندازی ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را مجروح کرده و از محل متواری می‌شود.

دهقان‌پور افزود: این سه مجروح به بیمارستان منتقل شدند و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.

دهقان‌پور بیان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان در کمتر از 2 ساعت 3 متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی(ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ضمن بازرسی از خانه یکی از متهمان و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و فشنگ مربوطه از 4 دستگاه خودرو متهمان پس از توقیف و بازرسی انواع سلاح سرد کشف شده است. تاکنون 4 تن از نزاع‌کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز