خبرگزاری کار ایران

علی سلیمانی خبر داد:

سارقان طلای کودکان را شناسایی کنید+عکس

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۴۵

پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد با انتشار تصاویر سارقان طلای کودکان و اخاذی از سالمندان در پوشش کمک به مراکز خیریه ، از مردم خواست، چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی نظرآباد مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس البرز، علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد امروز یکشنبه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلای کودکان و اغفال افراد سالمند در پوشش کمک به مساجد و مراکز خیریه از سوی یک مرد و زن، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تحقیقات میدانی مطلع شدند که سارقان با استفاده از سه دستگاه خودرو سمند، تیبا و پراید و پرسه زدن در خیابان ها و معابر خلوت اقدام به سرقت طلای کودکان کرده و در موارد دیگر با اغفال سالمندان به بهانه کمک به موسسات خیریه یا مساجد از آنها سرقت می کنند.

با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، یکی از سارقان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با راهنمایی های وی سارق زن را نیز در منزلش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل که به ۳۵ فقره سرقت از کودکان و سالمندان در شهرهای فردیس، هشتگرد و کرج اعتراف کرده و انگیزه خود از سرقت ها را اعتیاد شدید به مواد مخدر و تهیه هزینه های آن عنوان کردند.

متهمان دارای سوابق متعدد سرقت در استان البرز هستند که در بررسی های به عمل آمده، ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته از مال باختگان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و به همراه متهمان، خودرو های سارقان تحویل مراجع قضائی و از آنجا با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

سلیمانی افزود: به منظور شناسایی سایر شکات، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی واقع در شهرستان نظرآباد – سایت اداری- جنب دادگستری نظرآباد مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۴۵۳۵۷۴۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز