خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بهرامی خبر داد:

دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب شهرداری در تهران نو

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۴۶۴

رئیس کلانتری تهران نو از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با جعل عنوان شهرداری اقدام به سرقت دریچه‌های فاضلاب شهری می‌کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رسول بهرامی درباره دستگیری این متهم گفت: ماموران کلانتری تهران‌نو امروز در حال گشت‌زنی بودند که به یک موتورسیکلت با پلاکی بسته مشکوک شده و به راکب آن دستور ایست می‌دهند اما موتورسوار با افزایش سرعت خود از محل متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران، موتورسوار را تعقیب می‌کنند، گفت: پس از حدود چهار دقیقه تعقیب و گریز، ماموران موتورسیکلت را متوقف کرده و متهم را دستگیر می‌کنند و متهم در اعترافات خود اقرار می‌کند که با توجه به سرقتی بودن موتور، پلاک آن را تعویض کرده است.

سرهنگ بهرامی افزود: در ادامه بازجویی از این متهم نیز مشخص شد وی با چسباندن آرم شهرداری روی موتورسیکلت، خود را مامور شهرداری معرفی می‌کند و با استفاده از این شگرد، دریچه‌های فلزی فاضلاب شهرداری و گلدان‌های متعلق به شهرداری تهران را به سرقت می‌برد.

به گفته وی، در ادامه دستگیری وی، نماینده حقوقی شهرداری برای رسیدگی به موضوع به کلانتری دعوت و با شکایت رسمی وی، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و به همراه متهم به مقام قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز