خبرگزاری کار ایران

با حضور در دانشگاه شهید بهشتی؛

وزیر علوم از حوزه برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۲۴

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه با حضور در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهیدبهشتی از حوزه برگزاری آزمون در این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا, سیدحسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و مسعود شمس بخش، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و علیرضا عبداللهی‌نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم, منصور غلامی  وزیر علوم, تحقیقات و فناوری را همراهی کردند.

وزیر علوم پس از بازدید از یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها در دانشگاه شهید بهشتی در ارتباطی زنده با مخاطبان شبکه خبر و اخبار ساعت ۹ بامداد شبکه یک درباره آزمون سراسری امسال توضیح داد و سپس به صورت مبسوط با خبرنگاران رسانه‌های مختلف مصاحبه کرد.

در آزمون کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶۴ هزار و ۲۴۱ نفر در گروه ریاضی و فنی و تعداد ۲۸۲ هزار و ۳۰۶ نفر در گروه علوم انسانی شرکت کرده‌اند.

کارنامه اولیه در دهه دوم مردادماه ۹۸ و نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه منتشر می‌شود.

چهل و نهمین آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در دوره کارشناسی طی دو روز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز