خبرگزاری کار ایران

بررسی و رسیدگی به شکایات واصله داوطلبان رد صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۴۲۶

رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، با اشاره به فرآیند برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره های نظام پرستاری شهرستانها و اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری، از بررسی و رسیدگی به شکایات واصله داوطلبین رد صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین حیدری ضمن بیان این مطلب افزود: در مهلت قانونی رسیدگی به اعتراضات واصله داوطلبان رد صلاحیت شده هیات مدیره نظام پرستاری شهرستانها، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در روز دوشنبه 10 تیر ماه جلسه رسیدگی به اعتراضات را با حضور اعضای هیات مرکزی نظارت ( نمایندگان وزارت بهداشت و درمان_ نماینده دادستانی کل کشور_ نماینده وزارت کشور و نماینده نظام پزشکی) تشکیل داد.

وی افزود: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در این جلسه، با دقت و حساسیت بالا اعتراضات را مورد بررسی قرار داد و صلاحیت افرادیکه از مراجع 4 گانه مورد تایید نرسیده در جلسه هیات مرکزی نظارت مورد بررسی و تصمیمات متخذه به هیات اجرایی بر انتخابات شهرستان ها اعلام شد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری همچنین افزود: از امروز مورخ 11 تیر ماه،  تبلیغات نامزدهای انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری شهرستانها شروع و تا پایان روز چهارشنبه 19تیر ماه ادامه می یابد.

حیدری افزود: در همین راستا هیات های نظارت شهرستانها به امور تبلیغات داوطلبین نظارت داشته و از هرگونه تخلف تبلیغاتی جلوگیری می شود و طبق جدول زمانبندی در روز جمعه 21 تیر ماه، انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره های نظام پرستاری شهرستانها برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز