خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام 3451 نفر برای انتخابات پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۳۸

رییس ستاد اجرایی مرکزی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری گفت: از یک ماه و نیم پیش به دستور وزیر بهداشت فرایند انتخابات سازمان نظام پرستاری آغاز شد و این انتخابات در روز 21 تیرماه امسال برگزار می شود.

به گزارش ایلنا،‌ سید حسن امامی رضوی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: ثبت نام از کاندیداهای داوطلب هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان ها، از 10 روز پیش آغاز شد و امروز مهلت ثبت نام به پایان رسید.

وی افزود: 3451 نفر برای انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان ها در حوزه های انتخابیه های مختلف ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل، 10 درصد رشد یافته است و 147 شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات بودند که نسبت به دوره گذشته شاهد افزوده شدن 20 شهرستان بوده ایم و این انتخابات در 60 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی برگزار می شود.

دکتر امامی رضوی با بیان اینکه 1814 نفر معادل 53 درصد از ثبت نام کنندگان عضویت در پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری زن و 1637 نفر معادل 47 درصد مرد هستند، افزود: از این تعداد، 327 نفر دارای رشته تحصیلی بهیاری، 2806 نفر دارای رشته پرستاری، 147 نفر دارای رشته تکنسین اتاق عمل و 171 نفر نیز دارای رشته هوشبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از بین ثبت نام کنندگان، 364 نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم، 114 نفر دارای مدرک کاردانی، 2548 نفر کارشناسی، 372 نفر کارشناسی ارشد و 53 نفر دارای مدرک دکتری هستند.

رییس ستاد اجرایی مرکزی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری یادآور شد: هیات های نظارت بر انتخابات فرصت دارند که صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری را بررسی کنند و پس از آن هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت داوطلبان را تایید خواهد کرد و پس از آن، اسامی کاندیداها، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز