خبرگزاری کار ایران

تذکر عضو شورا درباره بازگشایی خیابان 17 شهریور

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۳۹

عضو شورای شهر نسبت به بازگشایی خیابان 17 شهریور تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر درباره بازگشایی خیابان 17 شهریور تذکر داد.

 وی با اشاره به پیگیری های ائمه محترم جماعات محل و شکایات متعدد بسیاری از سکنه وکسبه و تجمعات اعتراض آمیز در مقابل ساختمان شورا و شهرداری اظهار داشت: باوجود مصوبه ای در این خصوص موضوع همچنان بلاتکلیف مانده است و پیگیری های مجدانه شاکیان، تشکیل جلسات مکرر در دفتر رئیس محترم شورای شهر ( در تاریخ 3/10/97)  و کمیسیون عمران و حمل و نقل (20/3/97) و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و بازدید های اعضای محترم شورا و تلاش هایشان در جهت بازگشایی محور و مسیر موثر واقع نشده و راه به جایی نبرده است.

علیخانی در ادامه باتوجه به توضیحات ارائه شده خواستار اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد ذیل شد.

وی از شهرداری منطقه 12 درخواست کرد خیابان مازندران را به سمت خیابان 17 شهریور برای تردد خودرو های شخصی بازگشایی کند. همچنین تردد تاکسی و اتوبوس در مسیر جنوب به شمال خیابان 17 شهریور حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین برقرار شود.

علیخانی در انتها نیز به بازگشایی کاربری فرهنگی ( سینما) واقع در ضلع شمالی میدان امام حسین (ع) که از مطالبات ساکنین محل می باشد اشاره کرد که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز