خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان:

فعالان حوزه حمل و نقل لاهیجان نباید از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی متضرر شوند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۹۰

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به فعالیت تاکسی های اینترنتی در این شهر گفت: می‌بایست این موضوع به نحوی مدیریت شود تا عزیزان فعال در حوزه حمل و نقل که سالها در این بخش فعالیت دارند، متضرر نشوند .

به گزارش ایلنا از لاهیجان، حجت طیران نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر با اشاره به حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و جان بافتن تعدادی از هموطنان عزیز ، ضمن ابراز همدردی این مصیبت را به خانواده‌ های داغدیده و ملت ایران تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

وی با قدردانی از پرداخت عیدی کارکنان، به دغدغه‌های اعضای شورای شهر در خصوص پرداخت مطالبات پرسنل اشاره و از تیم مدیریت شهری خواستند با همدلی و کمک، تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع در یک‌ماهه پایانی سال بکار گیرند .

حجت طیران به تقاضای شهروندان در برخی نقاط سطح شهر از جمله منطقه کوی یاسر در ارتباط با کمبود باکس های زباله اشاره و خواستار رسیدگی در این خصوص شدند .

وی با اشاره به ورود تاکسی اینترنتی به شهر لاهیجان همچون دیگر شهرهای کشور افزود: همه روزه شاهد افزایش استفاده از تکنولوژی در مسائل روزمره زندگی هستیم و نمی توان تمایل به استفاده از تکنولوژی را منکر شد ولی می بایست این موضوع به نحوی مدیریت شود تا عزیزان فعال در حوزه حمل و نقل که سالها در این بخش فعالیت دارند متضرر نشوند .

حجت طیران با اشاره به مطالب عنوان شده پیرامون مشوق ها و هدایای ویژه افرادی که عوارض شهرداری را به موقع پرداخت می کنند پیشنهاد کرد شهرداری لاهیجان بصورت سالیانه تعدادی خودرو لوکس و ده ها دستگاه تلفن همراه را بعنوان جایزه خوش حسابی برای این موضوع درنظر بگیرد تا با قید قرعه از شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض نوسازی، صنفی و حتی عوارض مربوط به خودروهایی که عوارض خود را در شهر لاهیجان پرداخت می‌کنند، تجلیل بعمل آید و مشوقی در افزایش وصول عوارض نیز باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز