خبرگزاری کار ایران

گسترش همکاری پلیسی ایران و گرجستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۶۹

در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با رئیس مرکز همکاری بین المللی پلیسی وزارت کشور گرجستان بر همکاری بیشتر دو کشور در کلیه زمینه های پلیسی تاکید شد.

به گزارش  ایلنا، سردار "هادی شیرزاد" در دیدار با "ایراکلی دوندولادز" رئیس مرکز همکاری بین المللی پلیسی وزارت کشور گرجستان ضمن معرفی ساختار پلیس بین الملل ناجا و امور مربوط به پیگیرهای  بین المللی توسط این پلیس به عنوان متولی امور بین الملل ناجا بر گسترش همکاری در زمینه های تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت های پلیسی دو کشور و ... تاکید کرد.

وی خواستار پیگیری موثرتر پرونده های ارجاعی متهمان و مجرمان دارای حکم جلب بین المللی (اعلان قرمز اینترپل) ارجاعی از اینترپل دو کشور، تشکیل کمیته های کارشناسی برای پیگیری موثر امور پلیسی در حوزه مبارزه با جرایم، تروریسم، جرایم جنایی، قاچاق انسان، مهاجرت غیرقانونی، جعل و کلاهبرداری، پیگیری حقوق اتباع دو کشور، استرداد مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی و همکاری آموزشی و پژوهشی شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، در ادامه این دیدار "ایراکلی دوندولادز" رئیس مرکز همکاری بین المللی پلیسی وزارت کشور گرجستان نیز از آمادگی کشورش برای گسترش همکاری دو کشور در کلیه زمینه های پلیسی و پیگیری پرونده های استرداد مجرمان بین المللی و انعقاد سند همکاری در راستای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز