خبرگزاری کار ایران

فراهانی:

تفریغ بودجه ۹۷ شهرداری تهران در اسرع وقت در اختیار شورا قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۴۲

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر نسبت به ارائه به موقع تفریغ بودجه ۹۷ شهرداری تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در تذکر پیش از دستور صد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص ارائه به موقع تفریغ بودجه ۹۷ شهرداری تهران تذکر داد.

وی با اشاره به اینکه رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار محترم و مدیران شهرداری تهران است، گفت: باید با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم گردد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تصریح کرد: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به‌ عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم اجرای به موقع ماده 67 قانون شهرداری ها  مصوب 1344 و اصلاحات بعدی درباره «ارائه به موقع تفریغ بودجه سال 1397 شهرداری تهران» تذکر می دهم.

فراهانی با اشاره به ماده 67 قانون شهرداری ها تصریح کرد: براساس ماده 67 قانون شهرداری ها؛ شهرداری تهران مکلف به ارائه تفریغ بودجه سال 1397 تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری بوده است،که متاسفانه علی رغم  اتمام  مهلت مقرر قانونی شاهد اقدام و ارائه تفریغ بودجه از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه فاصله جدی میان بررسی و تصویب گزارشات تفریغ بودجه وجود دارد، گفت:این تاخیر در ارائه از سوی شهرداری سبب می شود تا شورا نیز نتواند برابر قانون تفریغ بودجه را در موعد مقرر بررسی و به تصویب برساند، بر همین اساس ما شاهد یک فاصله جدی میان بررسی و تصویب گزارشات تفریغ بودجه، حسابرسی و صورتهای مالی تلفیقی در شهرداری هستیم که عمده این فاصله ناشی از عدم ارائه به موقع گزارشات از سوی شهرداری در موعد مقرر است.

فراهانی با ابراز امیدواری نسبت به اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای دکتر حناچی،شهردار محترم تهران در ارائه هر چه سریع تر تفریغ بودجه گفت: امیدواریم شاهد همراهی یکایک شما همکاران محترم در جریان بررسی و تصویب تفریغ بودجه سال 1397 باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز