خبرگزاری کار ایران

تجهیز پلیس راه‌آهن کشور به فناوری‌های نوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۱۲

فرمانده پلیس راه آهن کشور از مجهز کردن این پلیس به فناوری های جدید، نصب و بازسازی دستگاه های" ایکس ری" و "گیت وی" در ورودی ایستگاه های مسافری، نصب دوربین های مداربسته برای افزایش پایش تصویری و ... خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " حشمت اله ملکی " با اشاره به اینکه امنیت مردم پایه یکی از جدی ترین رویکردهای پلیس راه آهن است،  اظهار کرد: این رویکرد مبتنی بر تاکیدات سلسله مراتب فرماندهی در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس پلیس با تاکید بر "جامعه محوری" در تحقق این رویکرد گام های موثری برداشته که تبلور این مهم در همکاری و تعامل متقابل پلیس راه آهن و با مجموعه های مرتبط، در راستای برقراری نظم و امنیت مشاهده می شود.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: این پلیس برای برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح پایانه ها و خطوط ریلی راه آهن نیازمند بهره مندی از فناوری های نوین و تکنولوژی نسل جدید است بنابر این مجهز کردن پلیس راه آهن به فناوری های جدید، نصب و بازسازی دستگاه های" ایکس ری" و "گیت وی" در ورودی ایستگاه های مسافری، نصب دوربین های مداربسته برای افزایش پایش تصویری و ..  در دستور کار  قرار دارد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ملکی ادامه داد:اولویت این پلیس در برقراری نظم و امنیت بهره مندی از ظرفیت خود مسافران و ساکنین حاشیه خطوط ریلی در این مهم می باشد و پلیس راه آهن رویکرد امنیت مردم پایه را در دستور کار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس سراسر کشور با سخت کوشی در کنار کارکنان راه آهن  برای  خدمت رسانی به مسافران و استفاده کنندگان از خطوط ریلی تلاش مضاعفی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز