خبرگزاری کار ایران

وجود ۱۰ مرکز علمی کاربردی در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۲۰

عضو شورای شهر تهران از وجود ۱۰ مرکز علمی کاربردی در شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صدراعظم نوری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در خصوص ارتباط با ساماندهی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران گفت: شهرداری از دهه 70 تلاش کرده در جهت ارتقاء سطح کیفی نیروها این مراکز را  راه‌اندازی کند بر این اساس با برخی از دانشگاه‌ها توافق کردیم که نیروهای خود را معرفی و هزینه‌هایی در این زمینه نیز پرداخت شود.

وی افزود: به مرور زمان به دلایل مختلف بحث راه‌اندازی با دو مرکز انجام شد و امروز حدود 10 مرکز علمی و کاربردی در شهرداری داریم  که آموزش‌های مختلفی در این مراکز ارائه می‌شود.و تا کنون بیش از 12 هزار و 980 نفر از این دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند که ‌42 درصد این افراد کارکنان شهرداری و 58 درصد از  خارج از شهرداری بوده‌اند.

وی در ادامه گفت: وضعیت آموزشی در این مراکز باید مشخص شود و باید به این سوال پاسخ داده شود که آیا آموزش‌ها ارتقاء سطح کیفیت نیروها را به همراه داشته و هزینه‌ها در این زمینه چقدر بوده است؟

 نوری تصریح کرد: از نظر ما باید بازنگری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد و مجوزها مورد بررسی قرار داده شود ما از مسئولان مربوطه دانشگاه‌ خواسته‌ایم گزارش دهند به نظر ما این مراکز می‌تواند ظرفیتی باشد به شرط اینکه مجوز لازم را بگیرند و از موازی‌کاری جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز