خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر بهداشت:

تیم‌های امدادی بستر برگشت سیل‌زدگان به محل سکونت‌شان را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۹۷۵

مشاور وزیر بهداشت با حضور در مناطق سیل‌زده سیستان گفت:ارتقاء سطح سلامت محیط و کنترل بیماری‌ها از مأموریت‌های وزارت بهداشت در مواجهه با بحران‌هاست.

به گزارش ایلنا، محمداسماعیل مطلق مشاور وزیر بهداشت افزود: اجرای دقیق کارکردهای مدیریتی و تخصصی، جهت ارتقاء سطح سلامت محیط ضمن دفع مرتب زباله‌ها و ایجاد شرایط بهداشتی وکنترل بیماری‌ها در مناطق سیل‌زده مورد انتظار نظام سلامت است.

وی ضمن تقدیر از خدمات دانشگاه زابل و همچنین حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی باید تلاش کنند تا هر چه سریع‌تر بستر برگشت به محل سکونت سیل‌زدگان فراهم شود.

مطلق تصریح کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی در شرایط بحران استفاده از غذای گرم است که لازم است تیم‌های امداد به این نکته واقف باشند.

سیدمهدی طباطبایی -رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز از آمادگی این دانشگاه به منظور همکاری و همراهی در همه امور با دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: از همان ساعات اولیه بحران سیل، تیم‌های مدیربت بحران، سلامت محیط، بیماری‌ها واورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به تیم‌های سلامت دانشگاه زابل ملحق شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز