خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد:

استفاده از ظرفیت ماماها در مراکز ناباروری

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۷۸

وزیر بهداشت گفت: ماماها می‌توانند در مراکز ناباروری نیز کمک زیادی به ما کنند، با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم در آینده نزدیک از تمام ظرفیت مامایی در کشور استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت در حاشیه همایش روز ماما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه نظام بهداشتی و درمانی ما در بین ۲۲ کشور شرق مدیترانه به عنوان یکی از الگوهای بسیار پیشرفته است بسیاری از کشورهای منطقه تلاش می‌کنند از الگوهای ما برای توسعه زیرساخت های بهداشتی خود استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم از این ابزار کارآمد استفاده کنیم، تلاش داریم تمام این عزیزان را در جایگاه مناسب به کار بگیریم.

 نمکی گفت: ماماها می‌توانند در مراکز ناباروری نیز کمک زیادی به ما کنند، با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم در آینده نزدیک از تمام ظرفیت مامایی در کشور استفاده خواهیم کرد.

وزیر بهداشت بیان کرد: درصدد هستیم که حدود ۶۰ درصد از زایمان‌ها در کشور به صورت طبیعی انجام شود با توسعه مراکز درمانی که در کشور ایجاد شده حرکت بسیار خوبی صورت گرفته است. در بسیاری از استان‌ها به این هدف رسیده‌ایم و در برخی از استان‌ها از هدف عقب هستیم که علل آن را واکاوی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز