خبرگزاری کار ایران

شهریاری:

کمیسیون بهداشت مجلس هیچ وقت با وزرا رودر رو نبوده و نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۵۷

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر بهداشت و معاونان وی به دلیل رسیدگی به مناطق سیل زده در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تشکر می کنیم، اما از نظر بیماری های واگیر باید مراقبت ها همچنان ادامه داشته باشد که قطعا توسط دکتر نمکی و معاونان وی این مساله مدیریت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی شهریاری در نشست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با وزیر و برخی معاونین و مدیران وزارت بهداشت که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی تا کنون خدمات بسیار خوبی در مناطق سیل زده داشته اند و هیچگونه نگرانی برای مردم نه فقط در مناطق سیل زده بلکه در کل کشور در ایام تعطیلات نوروز از نظر خدمات بهداشتی و درمانی وجود نداشت.

وی افزود: باید از وزیر بهداشت، معاونین وی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی که با تمام توان در طول دو هفته تعطیلات نوروزی، سر کار حاضر بودند و به خدمت پرداختند، تشکر کنیم. 

 شهریاری یادآور شد: وزیر بهداشت تاکید زیادی بر تقویت تولید داخل در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی دارد و خوشبختانه امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شد و لذا توجه به کیفیت داروهای تولید داخل، ضروری است. 

وی تصریح کرد: افزایش کیفیت به این معنی است که باید قیمت هایی برای دارو در نظر بگیریم که تولیدکنندگان بتوانند داروهایی تولید کنند که قدرت رقابت برای صادرات داشته باشد و هر زمان در کشور دارویی تولید شود که بازار صادرات داشته باشد، به معنی موفقیت در حوزه دارو است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور انجام داده اند و تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای ساخته اند. باید آنها را باور و امور آنها را تسهیل کنیم.

 شهریاری گزارش های وزیر بهداشت و معاونین وی در ارائه خدمات در طرح سلامت نوروزی و سیل اخیر را دلگرم کننده دانست و گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دوره های گذشته تاکنون از تمام وزرای بهداشت حمایت کرده و با وزارت بهداشت همراه است و هیچ وقت با هیچ یک از وزرا، رودررو نبوده و این روال کماکان ادامه خواهد داشت. 

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات جامعه پزشکی در جریان سیل اخیر، گفت: خوشبختانه با تلاش ها و خدمات جامعه پزشکی در مناطق سیل زده، هیچ موردی از بیماری های واگیر، شایع نشد و بیماران به خوبی خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز