خبرگزاری کار ایران

دومین نشست وزیر کشور با دبیران کمیته‌های تخصصی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده؛

تاکید بر شفافیت در توزیع عادلانه کمک‌های مردمی و نظارت رسانه‌ها بر این روند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۰۰

وزیر کشور بر لزوم شفافیت در توزیع عالمانه و عادلانه کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده و نظارت مسئولانه رسانه‌ها بر این روند تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که صبح پنج شنبه، ۲۹ فروردین ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، دبیران ۵ کمیته‌ تخصصی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، گزارش اقدامات و پیگیری های کمیته های تخصصی را ارائه کردند.

در مطالب ارائه‌شده از سوی هر یک از کمیته ها، همچنین شرح وظایف و ماموریت های کمیته که در نخستین جلسه کمیته به تصویب رسیده بود، به رئیس قرارگاه نوسازی و بازسازی گزارش شد.

در نشست صبح امروز دبیران کمیته های تخصصی قرارگاه، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی عمل‌کننده در روند بازسازی و نوسازی که به تناسب ماموریت های خود در یک یا چند کمیته تخصصی عضویت دارند، جدول‌زمانبندی برنامه ها و اقدامات خود را به قرارگاه اعلام نمایند.

همچنین مقرر شد هر یک از کمیته ها با جدیت و دقت وظایف خود را در قرارگاه و با حضور در مناطق سیل زده پیگیری کنند.

رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، پس از استماع گزارش دبیران کمیته‌ها، جانشین و مسؤول پیگیری مصوبات قرارگاه و اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدید متناسب با گزارش های ارائه شده، ضمن تکریم همت عالی و روحیه نوع دوستی مردم عزیز و شریف ایران و برخی کشورهای همسایه، بر ضرورت ساماندهی دریافت و توزیع کمک ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: به منظور اطمینان از توزیع عالمانه و عادلانه کمک ها، باید تمامی کمک ها به مناطق سیل‌زده در پایگاه اطلاعاتی قرارگاه ثبت و ضبط شود و همچنین محل هزینه کرد و پرداخت این کمکها نیز مشخص شود تا گزارش دهی شفاف صورت پذیرد.

رحمانی فضلی همچنین تأکید کرد: رسانه ها باید در کنار قرارگاه، با نظارت مسئولانه خود، به سرعت و سلامت کار کمک کنند و البته از افزایش توقعات و مطالبات خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز