خبرگزاری کار ایران

میلانی:

پارک پردیسان در ایام نوروز شرایط مناسبی برای پذیرایی از مردم نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۰۹

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تاکید کرد: با وجود اقدامات گسترده شهرداری برای تامین اوقات فراغت شهروندان در نوروز ۹۸، پارک طبیعت پردیسان شرایط مناسبی برای پذیرایی از مردم نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پارک پردیسان از زمانی که تحویل شهرداری شده، بحث توسعه آن به شکل سابق منتفی شده است. در عید نوروز هم نوروزگاه‌ها برنامه خوبی داشتند و از آنها استقبال خوبی به عمل آمد ولی پارک پردیسان از شرایط خوبی برخوردار نبود.

وی با قرائت تذکر خود به شهرداری تهران اظهار داشت: با وجود اقدامات گسترده شهرداری برای تامین اوقات فراغت شهروندان در نوروز ۹۸، پارک طبیعت پردیسان شرایط مناسبی برای پذیرایی از مردم نداشت.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با بیان اینکه با توجه به تفاهم مابین سازمان حفاظت از محیط زیست و شهرداری تهران لازم است با رعایت ملاحظات حفاظتی، پارک پردیسان نقایص و کمبودهای زیرساختی خدماتی موجود برطرف شود، تصریح کرد: از شهرداری تهران می‌خواهم در اسرع وقت برنامه کوتاه‌مدت بهسازی محیطی را به همراه گزارش اقدامات انجام گرفته از زمان تحویل به شورای شهر ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز