خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی کولیوند از خانواده‌های پرسنل اعزامی اورژانس به مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۲۳

رییس سازمان اورژانس کشور در پیامی از خانواده های پرسنل اعزامی اورژانس کشور به مناطق سیل زده، به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان آسیب دیده، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا بهه نقل از وبدا، پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور در پیامی از خانواده های پرسنل اعزامی اورژانس کشور به مناطق سیل زده، به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان آسیب دیده، قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
نوروز امسال و آغاز فصل بهار با شرایط بد جوی و بروز سیل در اکثر نقاط کشور همراه شد که باز در این ماجرا همکاران اورژانس از غافله خدمت عقب نماندند و با تمام وجود از لحظات اولیه در میدان حاضر شدند و مثل همیشه در بحران و بلا دوشادوش حادثه دیدگان خدمت ایثارگونه نمودند، لذا بر خود واجب می دانم، با توجه به حمایت خانواده های تکنسین های اعزامی به مناطق سیل زده که این فاصله و دوری یک ماهه را تحمل می کنند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.
 
بی شک، این ایثار و فداکاری شما عزیزان در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد و باعث وجود برکات الهی در زندگیتان خواهد شد؛ چراکه خداوند در قرآن می فرماید: اگر جان کسی رانجات بخشید، گویی کل بشر را نجات داده ای.
 
و من الله التوفیق
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز