خبرگزاری کار ایران

قیمت انواع میوه در اولین نرخ‌نامه سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۸۴

اولین نرخ‌نامه انواع میوه در سال ۹۸ مشتمل بر قیمت ۲۰ نوع میوه از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار منتشر شد.

به گزارش ایلنا، در نرخ‌نامه انواع میوه، قیمت هر کیلوگرم انار ۶۷۰۰ تومان و بِه ۹۵۰۰ تومان اعلام شده، در حالی که قیمت هر کیلوگرم آناناس جنگلی ۱۰ هزار تومان و آناناس طلایی ۱۴۵۰۰ تومان تعیین گردیده، ضمن اینکه انواع پرتقال در میادین میوه و تره بار از ۳۵۰۰ تومان تا ۶۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

براساس این گزارش، قیمت هر کیلوگرم تمبر هندی ۱۹۵۰۰ تومان، توت فرنگی ۱۲۹۰۰ تومان و چاغاله بادام ۱۹ هزار تومان اعلام شده، در صورتی که در میادین میوه و تره بار، انواع خیار از ۴۵۰۰ تومان تا ۵۹۰۰ تومان و انواع سیب از ۴۵۰۰ تومان تا ۷۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم طالبی و ملون ۴۵۰۰ تومان و هندوانه ۳۷۰۰ تومان اعلام شده، در حالی که قیمت هر کیلوگرم کیوی ۷۳۰۰ تومان و کیوی دوقلو ۳۲۰۰ تومان تعیین گردیده، ضمن اینکه در میادین میوه و تره بار هر کیلوگرم دارابی ۲۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گریپ فروت توسُرخ ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، در این نرخنامه قیمت هر کیلوگرم لیمو ترش سنگی ۵۲۰۰ تومان و لیمو شیرین ۴۹۰۰ تومان اعلام شده، در صورتی که هر کیلوگرم نارنج ۲۳۰۰ تومان و هر کیلوگرم موز ۱۰۸۰۰ تومان تعیین گردیده، ضمن اینکه انواع نارنگی در میادین میوه و تره بار از ۶ هزار تومان تا ۷۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز