خبرگزاری کار ایران

هزاریان مطرح کرد؛

حجم آب رهاسازی شده سد کرخه بی‌سابقه است/ برخی از ساکنان شهرستان دشت آزادگان هشدارها را جدی نمی‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۹۶

فرماندار شهرستان دشت آزادگان با ذکر این مطلب که متاسفانه برخی از ساکنین شهرستان هنوز موضوع را جدی نگرفته‌اند،‌ گفت: از همین جا از همه مردم ولایت‌مدار شهرستان دشت آزادگان درخواست می‌کنم توصیه‌های مسئولین را جدی گرفته و خانه‌های خود را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعباس هزاریان در خصوص آخرین وضعیت شهرستان دشت آزادگان پس از آزادسازی آب سد کرخه گفت: همانطور که مستحصر هستید درحال حاضر با توجه به اینکه وضعیت سد کرخه باید کنترل شود و میزان خروجی سد با میزان ورودی آن هماهنگی داشته باشد، باید ۲۴۰۰ متر مکعب آب سد رها‌سازی شود که این میزان آب به سمت شهرستان‌های پایین دست از جمله شهرستان دشت آزادگان سرازیر می‌شود. 

وی در خصوص پیش‌گیری از آسیب به این شهرستان هم گفت: با توجه به اینکه حجم آب رهاسازی شده بی‌سابقه است، جلساتی را برگزار کرده، اطلاع‌رسانی کردیم و استاندار خوزستان هم با نگرانی در منطقه حضور دارد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان با ذکر این مطلب که متاسفانه برخی از ساکنان شهرستان هنوز موضوع را جدی نگرفته‌اند،‌ گفت: از همین جا از همه مردم ولایت‌مدار شهرستان دشت‌آزادگان درخواست می‌کنم توصیه‌های مسئولان را جدی گرفته و خانه‌های خود را ترک کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز