خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد:

لایروبی بستر کوچه‌ها و خیابان‌های پلدختر طی ۴۸ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۴۸

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای امداد رسانی به سیل‌زدگان در استان لرستان گفت: بر اساس پهنه‌بندی‌های صورت‌گرفته و محدوده مشخص‌شده برای نیروهای خدماتی، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف حاضر در شهرستان پلدختر استان لرستان، کمک رسانی به مردم سیل‌زده این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، احسان نوش آبادی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در روزهای اخیر به دستور شهردار تهران تیمی از معاونت فنی و عمرانی برای امداد رسانی به سیل زدگان به پلدختر اعزام شد.

نوش آبادی در توضیح اقدامات این تیم اعزامی افزود: یکی از ضروری‌ترین اقدامات لازم برای بازگشت زندگی عادی به این شهر سیل‌زده، لایروبی بستر کوچه ها و خیابان ها از حجم عظیم گل و لایی است که سیل از خود برجای گذاشته و رفت و آمد مردم و نیروهای امدادی را با مشکلاتی مواجه کرده است . 

به گفته وی، در این راستا ظرف ۴۸ ساعت گذشته نیروهای مرتبط در شهرداری تهران شامل نمایندگان معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمرانی، سازمان آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران به همراه سایر دست اندرکاران و عوامل اجرایی این مجموعه، در حال پاکسازی مناطقی از جمله محدوده حدفاصل «میدان جهاد» تا «میدان شهرداری»، «پل فلزی» و دیگر نقاط پهنه اختصاص یافته به شهرداری تهران هستند و با انواع و اقسام تجهیزات و ماشین آلات از قبیل گریدر، بیل مکانیکی، لودر و کمپرسی مشغول جمع آوری، حمل و انتقال حجم گسترده گل و لای از معابر و منازل هستند. این عملیات تا پاکسازی کامل شهر از آثار سیل ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز