خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا بررسی شد؛

آخرین وضعیت آب و هوا در روزهای آینده در کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۳۷

یک کارشناس هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوا در کشور را اعلام کرد.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: امروز در بخش‌هایی از شمال‌غرب، غرب، جنوب و جنوب‌‌‌شرق کشور بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دامنه‌های جنوب البرز مرکزی و غربی و همچنین شمال شرق بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود، اظهار دتشت: این شرایط را فردا علاوه در این مناطق در جنوب‌‌شرق،‌ غرب و مرکز کشور نیز شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز پنجشنبه به جز بخش‌هایی در جنوب شرق کشور در بیشتر مناطق شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق خواهیم بود، تصریح کرد: امروز این بارش‌ها در مناطق شمال‌‌غرب و غرب در ارتفاعات و البرز مرکزی و غربی به صورت برف خواهد بود و روز چهارشنبه مناطق غرب و زاگرس غربی در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه برای روز پنجشنبه در منطقه البرز مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی از استان‌ها مانند قم، سمنان، گلستان، خراسان رضوی و شمالی امروز نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در خراسان جنوبی، یزد و کرمان وزش باد نیز همراه با گرد و غبار خواهد بود.

به گفته این کارشناس هواشناسی، امروز بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز مواج خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز