خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبر داد؛

تعطیلی تفرجگاه‌های دربند، درکه، کن و فرحزاد در روز ۱۲ فروردین/آماده‌باش ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۶۴

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی تفرجگاه‌های دربند، درکه، کن و فرحزاد در روز ۱۲ فروردین خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد صادقی با اشاره به پیش‌‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز دوشنبه و احتمال وقوع سیلاب در پایتخت گفت: ستاد مدیریت بحران شهر تهران از روز گذشته به تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری تهران آماده‌‌باش داده است و این وضعیت تا پایان بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه سطح آب مسیل‌هایی که در مجاورت اتوبان‌ها قرار دارند به طور مرتب مانیتور می‌شوند، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری شهرداری تهران، ۵۲۰ تیم جستجو و نجات هلال احمر، ۲۶۵ واحد گشت‌زنی و انتظامی و ۴۰ اکیپ سازمان آب در آماده باش صد درصد قرار دارند.

این مقام مسئول از تعطیلی بوستان نهج‌‌البلاغه خبر داد و تصریح کرد: روز دوشنبه ۱۲ فروردین تمامی واحدهای صنفی در دربند، درکه، فرحزاد و کن تعطیل خواهند بود و اجازه اتراق و پارک خودرو در این نقاط به شهروندان داده نمی‌شود. 

صادقی به آخرین پیش‌‌بینی سازمان هواشناسی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امشب تا آخر وقت شاهد بارش باران خواهیم بود، اما بارش شدید باران فردا پیش از ظهر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. روز ۱۳ فروردین نیز بارش‌های پراکنده در پایتخت خواهیم داشت. 

وی از شهروندان خواست تا روز دوشنبه از اتراق و پارک خودروها در کنار رودخانه و مسیل ها خودداری کنند و حتی‌الامکان از تردد غیرضرور در شهر بپرهیزند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز