خبرگزاری کار ایران

در دیدار مهندس صادقی با آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان عنوان شد:

شرایط ذوب آهن رو به بهبود و نوید بخش است

کد خبر : ۶۱۶۱۰۰

مهندس احمد صادقی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان پنج شنبه 16 فروردینماه سالجاری با حضور در دفتر آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان با ایشان دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش ایلنا، در این دیدار آیت ا... طباطبایی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و با اشاره به نامگذاری این سال با عنوان « حمایت از کالای ایرانی » توسط مقام معظم رهبری گفت  : امیدوارم ذوب آهن اصفهان درسال97 ، در راستای تولید که راه پیشرفت و توسعه کشور است ، موفق باشد .

نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان ضمن ابراز رضایت از شرایط رو به بهبود ذوب آهن و صادرات قابل توجه این شرکت ، افزود : مهندس صادقی در دور اول مدیریت خود در ذوب آهن ، اقدامات تحسین برانگیزی داشت و نوع مدیریت ایشان بسیار موثر و کارگشا بود . پس از اینکه دوباره در این سمت قرار گرفت ، امیدوار شدم که مشکلات ذوب آهن حل می شود و خوشبختانه این امر محقق شد .

آیتا... طباطبایینژادبهبحران کم آبی اشاره کرد و گفت : با مدیریت صحیح و سرمایه گذاری مناسب باید مشکل آب اصفهان را به طور اساسی حل نمود .

در این دیدار مهندس صادقی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شرکت گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته ،‌ در سال جاری ، دست یابی به تولید 3 میلیون تن را مدنظر داریم که در تاریخ این شرکت بی سابقه است .

مدیرعامل ذوب آهن مشکل کم آبی را بزرگترین معضل کنونی ذوب آهن دانست و افزود : برای حل این معضل باید اقدامات مختلفی انجام شود که یک مورد آن انتقال آب خلیج فارس است و در کنارآن باید فرهنگ سازی برای بهینه سازی مصرف نیز صورت گیرد .

وی شرایط اقتصادی ذوب آهن را رو بهبود دانست و افزود : سال گذشته در ابتدای کار با زیان مواجه بودیم که در 9 ماهه اول به سود رسیدیم و سال با سود به پایان رسید .

مهندس صادقی اقدامات ذوب آهن جهت توسعه صادرات را بسیار خوب توصیف کرد و گفت : سال گذشته با صادرات یک میلیون و 150 هزارتن رکورد جدیدی در این خصوص ثبت شد و در سال جاری دست یابی به صادرات یک میلیون و 500 هزار تن را مد نظر داریم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز