خبرگزاری کار ایران

تاکنون ۹ میلیون نفر از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کرده‌اند/ اصفهان درصدر پذیرش مهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۹۳

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون استان اصفهان با یک میلیون و ۶۷۶ هزار و ۲۴۷ نفر، استان فارس با یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۸۲۵ نفرـو همچنین استان خراسان رضوی با یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۰۰ نفر در صدر پذیرش مهمانان نوروزی قرار دارند.

به گزارش ایلنا، گودرز کریمی‌فر (مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش) با اشاره به آمار اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۸،  گفت: تا پایان روز نهم فروردین امسال تعداد ۳ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۹۵۸ نفر در قالب ۸۸۸ هزار و ۵۹۶ نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: بر این اساس تاکنون ۹ میلیون و ۷۱ هزار و ۲۰۴ نفرـ روز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده‌کرده‌اند. 

کریمی‌فر اظهار کرد: تاکنون استان اصفهان با یک میلیون و ۶۷۶ هزار و ۲۴۷ نفر، استان فارس با یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۸۲۵ نفر و همچنین استان خراسان رضوی با یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۱۰۰ نفردر صدر پذیرش مهمانان نوروزی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در مجموع بیش‌ترین پذیرش مراکز اسکان به ترتیب به استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان، یزد، بوشهر، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران و قم اختصاص دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز