خبرگزاری کار ایران

هوای تهران عصر فردا نیمه ابری است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۷۲

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: برای شهر تهران بارشی پیش بینی نشده است و فردا بعدازظهر در شرایط باد آرام و هوای نسبتا خوب قرار خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه، مدیر کل پیش بینی  و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی موجود در کشور و احتمال سیل گفت: استان های لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، ایلام و کرمانشاه کانون بارش ها هستند، رودخانه های بزرگی که به خوزستان و شمال خوزستان منتهی می‌شود به خصوص دز و کرخه که ظرفیت آن ها پر است، احتمال سیل در این مناطق بیشتر است.

وی در ادامه گفت: برخی از سیل ها مربوط به رودهای بزرگ است، همچنین سیل های موقتی نیز به صورت رگبار و رعدوبرق موقت در مسیل های کوچک بسیار محتمل است حتی در استان های شمالی تر مانند زنجان، همدان، تهران اما احتمال سیل جدی نیست. ولی لازم است احتیاط شود تا دچار حادثه نشویم.

‌وظیفه در خصوص آب و هوای روز یکشنبه در تهران تصریح کرد: فردا بعدازظهر هوای تهران نیمه ابری است در شمال استان تهران بارندگی در ارتفاعات البرز وجود دارد، در حال حاضر نیز بارش پراکنده برف و باران را داریم و انتظار داریم تا فردا بعدازظهر این شرایط باشد. اما برای شهر تهران بارشی پیش بینی نشده است و فردا بعدازظهر در شرایط باد آرام و هوای نسبتا خوب قرار خواهیم داشت. همچنین بیشینه دما در فردا به حدود  ۱۷ درجه سانتیگراد و کمینه دمای فردا صبح در تهران حدود ۱۰ درجه است، بنابر این در شرایط مطلوب دمایی هستیم و از نظر باد نیز مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز