خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات کشور:

امدادرسانی به ٤٣٥٩٥ نفر/ ٣٠ استان متاثر از حوادث جوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۱۱

رییس سازمان امداد و نجات کشور خبر داد: طی چند روز اخیر و حواث پیش‌آمده، امدادرسانی به ٤٣٥٩٥ نفر، اسکان اضطراری به ٢٦٨٧٤ نفر صورت گرفته و ٢٤ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به آخرین گزارش حوادث جوی از ٤ لغایت ٧ فروردین تا ساعت ۰۶:۳۰ امروز گفت: تا کنون ٣٠ استان (در استان البرز عملیات انجام نشده است) متاثر از این حادثه بوده‌اند. همچنین به  ٢٩٣ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محور های کوهستانی امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: امدادرسانی به ٤٣٥٩٥ نفر، اسکان اضطراری به ٢٦٨٧٤ نفر صورت گرفته و ٢٤ نفر، به مراکز درمانی منتقل شدند. در این میان ٢٥ نفر فوتی از (فارس : ١٩ – کرمانشاه : ١ – لرستان : ١ -کهگیلویه و بویر احمد : ٢ – خوزستان :١) داشته‌ایم.

سلیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این چند روز گفت: تخلیه آب از منازل مسکونی برای ٦٥٣ واحد، رهاسازی خودرو از برف برای ٢٩٠ دستگاه توسط  ٧٠٩ تیم (٢٨٨٩ نفر) انجام شده همچنین از  ٢٨٤ دستگاه برای موتور پمپ و لجن‌کش و ٤ فروند قایق استفاده شده است.

رییس سازمان امداد و نجات کشور در پایان اظهار داشت: چادر  به تعداد ٥٢٨ دستگاه، ٩٠٥٩ تخته پتو، ٢٥٨٦ تخته موکت،  ٤١٢٢ کیلوگرم نایلون،  ٢٥٧٦ بسته غذایی و تعداد زیادی آب معدنی، کنسروجات، نان، خرما، برنج، بیسکویت توزیع شده است. امدادرسانی نیز کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز