خبرگزاری کار ایران

وضعیت جوی و ترافیکی امروز؛

۱۹ استان کشور درگیر برف، باران و مه گرفتگی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۳۲

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در پنجمین روز از تعطیلات عید نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک، سرهنگ نادر  رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک با اشاره به آخرین  وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ۰۷:۰۰ در روز جاری  گفت: در استان‌هایی از جمله استان اصفهان (محورهای داران– الیگودرز و دامنه خوانسار)، استان همدان (محدوده گردنه اسد آباد)، استان چهار محال و بختیاری (ارتفاعات محور کوهرنگ-مسجد سلیمان)، استان آذربایجان غربی (محور چایپاره)، استان مرکزی (محورهای اراک-ازنا و توره -بروجرد)، استان لرستان (محورهای بروجرد-اراک، خرم‌آباد-بروجرد، نورآباد-نهاوند، نورآباد-همدان و الیگودرز-اصفهان) شاهد بارش برف بوده‌ایم.

وی در خصوص بارش باران در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی, آذربایجان غربی، خوزستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، زنجان، اردبیل، قم، اصفهان، چهار محال و بختیاری، تهران، قزوین و همدان (اکثر محورها)، استان البرز (آزادراه کرج-قزوین)، استان سمنان (محورهای گرمسار-قم و گرمسار-ایوانکی) بارش باران داشته‌اند.

رحمانی ادامه داد: در استان‌های اردبیل(اکثر محورها)، استان آذربایجان شرقی(محور اهر-کلیبر)، استان مازندران(محور های کیاسر-سمنان وکرج-چالوس محدوده هزارچم) نیز شاهد مه گرفتگی هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک در پایان اظهار داشت: در آزادراه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز