خبرگزاری کار ایران

هاشمی مطرح کرد:

آمادگی شورای شهر برای تعامل با دستگاه قضا در راستای مبارزه با فساد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۷۴

رئیس شورای شهر تهران گفت: شورا آمادگی دارد تا با دستگاه قضا تعامل داشته باشد تا علاوه بر خدمات رسانی مبارزه با فساد و رانت به بهترین نحو ممکن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه صدو و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: چهارشنبه هفته گذشته بودجه شهرداری تهران به هیئت تطبیق فرمانداری تهران ارسال شد و منتظر پاسخ فرمانداری هستیم. به اعضای شورای شهر هم اعلام کردیم در روزهای پایانی سال حضور داشته باشند تا بتوانیم از ابتدای سال ۹۸، بودجه را به شهرداری ابلاغ کنیم.

رییس شورای شهر تهران همچنین به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تبریک گفت و اظهار داشت: دستگاه قضا با ۳۰ میلیون پرونده یکی از پرمشغله ترین نهادها است و این مسئله نیازمند اصلاح قوانین است.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: ارتباط بین مدیریت شهری و دستگاه قضا به ویژه دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی کل کشور یک موضوع راهبردی است که خدمات رسانی به مردم به بهترین نحو انجام شود و این تعامل در ارائه خدمات رسانی به مردم نقش مهمی دارد. شورا آمادگی دارد تا با دستگاه قضا تعامل داشته باشد تا بتواند خدمات رسانی به بهترین نحو ممکن در کنار مبارزه با فساد و رانت و کارآمدی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز