خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

بودجه انسداد مرزها را هنوز دریافت نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۴۰

جانشین فرمانده ناجا توضیحاتی را درباره عدم تخصیص بودجه مرزبانی ناجا ارائه کرد.

سردار ایوب سلیمانی (جانشین فرمانده ناجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اظهارات فرمانده مرزبانی ناجا درباره عدم تخصیص بودجه مرزبانی گفت: در این خصوص با دو موضوع مواجه هستیم، نخست بودجه انسداد مرزها و دیگری بودجه فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی است. ناجا نیز مانند همه دستگاه‌ها که کمتر از میزان بودجه شان را دریافت کرده اند. بودجه فرماندهی را اگرچه کمتر از میزان تعیین شده دریافت کرده است. البته بنای دولت کمک به ناجا را در زمینه بودجه داشته است.

وی با تاکید براینکه در شرایط خاص جامعه باید برای نیروهای امنیتی توجه خاصی در خصوص بودجه قائل شوند، تصریح کرد: ما امسال نتوانستیم درصد قابل توجهی از بودجه‌مان را نه تنها درخصوص مرزبانی بلکه در همه بخش‌ها دریافت کنیم.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: ما یک ردیف بودجه‌ای دیگری نیز دریافت می‌کنیم به نام بودجه انسدادمرزها که برای موضوعاتی مانند دیوارکشی در مرزها، سیم خاردار و ... هزینه می شود. این بودجه در بین بخش‌هایی مانند استانداری، وزارت کشور، ستادکل نیروهای مسلح توزیع می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه صحبت‌های سردار رضایی درخصوص بودجه انسداد مرزها است، خاطرنشان کرد: بودجه انسداد مرزها در بین دستگاه‌های مختلف که به بخشی از آنها اشاره شد، تقسیم می‌شود.

وی یادآور شد: نه تنها نیروی انتظامی بلکه کل نیروهای مسلح تا به امروز درخصوص انسداد مرزها هیچ بودجه‌ای دریافت نکرده‌اند، اما تا جایی که مطلع شده‌ام، بودجه استانداری‌ها دریافت شده است.

او خاطرنشان کرد: استانداری‌ها نیز این بودجه را برای موضوعات مانند آب و برق ساختمان‌های مرزبانی و روستاهای مرزی هزینه می‌کنند، اما نیروهای ستاد مسلح همچنان همانطور که گفتم تا امروز بودجه انسداد مرزها را دریافت نکرده‌اند.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: آنطور که مطرح شده است، بودجه انسداد مرزها نیز تا پایان سال به نیروهای مسلح و ما پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز