خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مردم در حال له‌شدن در مترو و اتوبوس هستند/ واکنش رییس شورا به قهر فراهانی!

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۶۴

مجید فراهانی در واکنش به افزایش 200 میلیارد تومانی بودجه فرهنگی شهرداری برای سال 98 گفت: مردم در حال له شدن در اتوبوس و مترو هستند و ما به هیچ وجه زیر بار افزایش‌بودجه فرهنگی نمی‌رویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در صد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به اظهارات محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در خصوص افزایش 200 میلیارد تومانی بودجه فرهنگی واکنش نشان داد و گفت: اگر شورای شهر پنجم کمترین خدمتی کرده باشد این است که بودجه فرهنگی را کاهش دهد و منابع آن را به مطالبات مردم که توسعه حمل و نقل عمومی است اختصاص دهد.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران اظهار داشت: اکنون روزانه در اتوبوس‌ها میان مرتب میان مردم نزاع می‌شود. مردم در حال له شدن در متروها هستند و ما پول نداریم برای اتوبوس‌ها و مترو هزینه کنیم. اگر بخواهید بودجه فرهنگی را افزایش دهید من قطعا در این خصوص مصاحبه کرده و به آن اعتراض می‌کنم.

وی با بیان اینکه کسر بودجه در سال جاری 3600 میلیارد تومان بوده است گفت: یک نظرسنجی بگذارید تا ببینید مطالبات مردم چیست. ما به هیچ عنوان زیر بار افزایش بودجه  فرهنگی نمی‌رویم و می‌توان با همان هزار میلیاردی که معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری برای بخش فرهنگی در سال 98 پیشنهاد داده در این حوزه کار انجام دهیم.

در نهایت افزایش بودجه فرهنگی با 12 موافق و 8 مخالف به تصویب رسید که فراهانی در واکنش به این مصوبه اقدام به ترک صحن شورای شهر کرد اما با پادرمیانی سید حسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران به صحن بازگشت.

هاشمی در واکنش به قهر فراهانی گفت: لطفا قهر نکنید؛ من خودم لخت می شوم و به میدان می روم و ۲۰۰ میلیارد تومان را تامین می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز